Nikdy nevěř kuřeti!

...A laciným krabičkám na jídlo z Tigeru.
Abyste pochopili celou hrůznost mého dnešního traumatizujícího zážitku, musím vám sdělit, že jsem dnes byla v práci. Protože v mé nové práci není po ruce restaurace s teplými jídly, ale jen bufáč, kde se dá dát maximálně chlebíček, na který většinou nemám chuť, nosím si do práce vlastní obědy.
Včera jsem se rozhodla, že jelikož je jaro a jelikož vážím už víc než moje budoucí tchýně (což na mně ovšem, jak sama poznamenala, není vidět... zřejmě mi tedy ztloustly kosti), uvařím si něco lehkého. Zapojila jsem do příprav i muže a vyrobila si smažené kuřecí kousky a salát. Byl to skoro Caesar, taková Eny verze se spoustou balkánského sýru a cibule.
Po vychladnutí jsem jídlo schovala do obědové krabičky jako obvykle, hodila ho do lednice a ráno spokojeně sbalila do batohu.
Na zastávce Semilasso jsem ucítila podezřele silnou vůni cibule, která se linula z mého batohu. Kuře a salát, respektive salátová zálivka a tuk z kuřecích kousků se zřejmě rozhodly, že mi utečou z krabičky a vydají se na dobrodružnou výpravu mezi ty další věci, které jsem v batohu měla. No výborně. To máš za to, že žereš maso, potvoro.
Vůně cibule sílí a line se autobusem, kterým jedu do práce. Nemám nic, čím bych tu vylitou věc utřela a nemám ani sáček, do kterého bych strčila tu krabičku, abych zabránila dalšímu vytékání. Spěchám, tak to neřeším.
Skutečný rozsah katastrofy zjišťuju až v okamžiku, kdy z batohu tahám svoje ručně psané poznámky do anatomie.
Jsou mokré. A smrdí jako kuře a cibule.
To je celkem pozitivní, protože kuře a cibule smrdí rozhodně líp než lidské ostatky naložené v láku (po kterých obvykle ty poznámky páchnou).
Blbý však je, že jsou MOKRÉ. Hodně mokré.
A psané plnicím perem.
Do...ténejhlubšínejčernějšínejpodělanějšínejchlupatějšíPRDELEkurňafixUŽcosemkomuDOHÁJEsakra jenom udělala!!
Na každé stránce je mokromastný flek, který pokrývá zhruba prvních osm řádků hustě psaných poznámek, ze kterých jsem se o pauzách plánovala učit. Rozdýchávám to ztěžka.
Pozitivní je, že už vím, čím psát tajné zprávy - klasický inkoust se z papíru smyje i za pomoci jen velmi omezeného množství tekutiny tak dokonale, že po něm nezbude ani mastný flek. Pokud ovšem mastný flek nezbude po tom zatraceným kuřeti, které se tam vylilo!
.
.
.
Ve zkratce, chtěla jsem strávit příjemný večer s nohama nahoře, u čaje a sledování Dr. House, Amerika hledá topmodelku nebo jiného duchaplného seriálu. Místo toho jsem strávila večer kryptografickým luštěním zbytků textu a jemnou restaurátorskou prací.
Já se prostě miluju. Nikdo mi neumí zkomplikovat život tak báječně, jako já sama!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Druhou nohou ve čtvrťáku

Patola: Jednou nohou ve čtvrťáku (druhou v průseru)

Jak jsem se proletěla. Zase.